Algemene voorwaarden

Lees deze voorwaarden aandachtig door voordat u gebruikmaakt van onze diensten

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2025

1. Introductie

Lees deze algemene voorwaarden aandachtig door voordat u gebruikmaakt van onze website www.uspin-casino.nl (hieronder verstaan we als de "Website").

Door gebruik te maken van of toegang te krijgen tot enig gedeelte van de Website, gaat u ermee akkoord om wettelijk verbonden te zijn door alle volgende voorwaarden en voorwaarden (hieronder samen verstaan als de "Voorwaarden"):

1.1. Definities

U zult de volgende termen in de regels zien:

  • "Bonus" omvat alle promotieaanbiedingen die een tangibele beloning bieden, waaronder maar niet beperkt tot: welkomstbonussen, herlaadbonussen, stortingsbonussen, gratis spins/bonussen en cashbacks.
  • "Spellen" zijn de Casino en de Live Casino. We kunnen spelen van de Site op elk moment verwijderen of toevoegen.
  • "Regels" zijn de voorwaarden, voorwaarden en regels die u akkoord gaat met wanneer u de Site gebruikt.
  • "Site" www.uspin-casino.nl, en inclusief, waar van toepassing, enige mobiele versie en mobiele toepassing daarvan of enige subdomein van "www.uspin-casino.nl".
  • "We" De Site wordt bedreven door USpin.
  • "U" betekent de gebruiker van de Site. "Uw" heeft zijn gebruikelijke betekenis in verhouding tot u.
  • "Uw Account" betekent uw speleraccount op de Site.

2. WETGEVINGSEISEN EN BEPERKINGEN

Om de Spellen op de Site te spelen, moet u zijn:

  • ouder dan 18 jaar of boven de leeftijd voor gokken in het land waar u van speelt;
  • een echte persoon. U kunt geen bedrijf of andere juridische entiteit zijn;
  • spelen van de Spellen voor uzelf en in een niet-professionele capaciteit of namens iemand anders;
  • wettelijk toegestaan om de Spellen op de Site te spelen;
  • niet woonachtig in: Afghanistan, Albanië, Algerië, Angola, Australië, Oostenrijk, Bahrein, China, Cuba, Curacao, Tsjechië, Eritrea, Estland, Ethiopië, Frankrijk, Georgië, Griekenland, Groenland, Hongkong, Indonesië, Jordanië, Iran, Irak, Italië, Kuwait, Libië, Litouwen, Maleisië, Mauritanië, Mauritius, Malta, Marokko, Norfolkeiland, Noord-Korea, Oman, Pakistan, Portugal, Qatar, Rwanda, Saoedi-Arabië, Slovenië, Somalië, Zuid-Soedan, Spanje, Sudan, Syrië, Turkije,Tunesië, Verenigde Arabische Emiraten, Jemen, Verenigde Staten en haar afhankelijkheden, militaire bases en gebieden, waaronder maar niet beperkt tot Amerikaans-Samoa, Guam, Marshalleilanden, Noord-Marianaeilanden, Puerto Rico en de Britse Maagdeneilanden.

Naast de hierboven genoemde uitgesloten jurisdicties, moet u opmerken dat sommige van de softwareproviders die worden vertegenwoordigd op onze Website klanten van bepaalde jurisdicties verbieden om in tezetten of hun respectieve software te gebruiken, zoals vermeld in Sectie "Aanvullende Territoriale Beperkingen" van deze Algemene Voorwaarden en Voorwaarden. Door toegang te krijgen tot zo'n software, verzekert u dat u geen burger of woonachtig bent in dergelijke jurisdicties.

3. UW ACCOUNT

3.1 Om toegang te krijgen tot alle functies van onze website, moet u een persoonlijk account op de website hebben.

3.2 Uw account op de website moet uitsluitend in uw eigen naam worden geregistreerd. Slechts één account per persoon, per adres, per telefoonnummer/e-mailadres, per IP-adres is toegestaan. Als er andere accounts worden geopend op de Website, worden ze beschouwd als "Dubbele Accounts. U mag geen Dubbele Accounts openen, inclusief door onjuiste of alternatieve informatie te verstrekken. Als u probeert Dubbele Accounts te openen, behoudt USpin het recht niet alleen om alle of sommige van uw accounts zonder compensatie te beëindigen, maar ook om de volgende sancties op te leggen: elke actie onder een Dubbele Account wordt beschouwd als ongeldig; elke promotie waarin de Dubbele Account heeft deelgenomen, wordt geannuleerd; elke winst die in de Dubbele Account is ontvangen, wordt geannuleerd. Alle al verwerkte betalingen worden ook geannuleerd en teruggestort naar de Company, de Dubbele Account wordt gesloten zonder opnieuw te openen.

3.3 U moet zowel uw login/gebruikersnaam als uw wachtwoord geheim houden en deze informatie niet aan een andere partij openbaren. U bent alleen verantwoordelijk voor elke activiteit en/of transacties die worden gemaakt met uw account. Elke partij die zich aanmeldt bij uw account met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord wordt beschouwd als u, dus elke transactie wordt beschouwd als geldig, d.w.z. voltooid door u. We zijn niet verantwoordelijk voor toegang door een andere partij tot uw account of voor enige verlies dat is gekoppeld aan onbevoegd gebruik van uw account; elke dergelijk onbevoegd gebruik wordt beschouwd als uw eigen gebruik door ons.

3.4 U mag uw account niet verkopen of overdragen aan een andere persoon, of kopen of in bezit nemen van het account van een andere persoon. U erkent dat elke poging daartoe nietig zal zijn en zal worden beschouwd als een schending van deze Algemene Voorwaarden. Deze beperking omvat (maar is niet beperkt tot) een volledig verbod op de overdracht van iets van waarde, bijvoorbeeld accounteigendom, winsten, stortingen, weddenschappen en de rechten en/of het vermogen om toe te schrijven, of het nu juridisch, commercieel of anderszins is, geassocieerd met die voordelen. Het verbod op de bovengenoemde overdracht omvat (maar is niet beperkt tot) bezwaar, bijdrage, overdracht, vruchtgebruik, handel, hypotheek en/of gift in verband met een fiduciair of een derde partij, bedrijf, individu of entiteit, organisatie en/of in verband met hen op enigerlei wijze.

3.5 U mag niet gebruik maken van de login en wachtwoord van iemand anders om toegang te krijgen tot de Site.

3.6 Het is uw verantwoordelijkheid om uw eigen accountinformatie up-to-date te houden. U moet ons ook onmiddellijk melden van alle wijzigingen in uw registratieinformatie.

3.7 Account verwijdering: U kunt uw account op elk moment sluiten door contact op te nemen met klantenservice, maar de volgende voorwaarden zullen van toepassing zijn.

3.8 U kunt uw account alleen sluiten als er geen positief of negatief saldo is en geen lopende opnameverzoeken.

3.9 Als u van plan bent uw account met een positief saldo of/en uitstaande opnameverzoeken te sluiten, worden alle fondsen in uw account geannuleerd, en wordt u teruggestort de laatste storting.

Zelfuitsluiting aanvragen: We helpen u uw account te sluiten als u een ondersteuningsverzoek naar www.uspin-casino.nl stuurt. Merk opnieuw op sectie 3.7 hierboven, namelijk welke voorwaarden van toepassing zijn op dergelijke sluitingsverzoeken. Het is ook uw verantwoordelijkheid om de Company te melden van enige andere accounts op onze site en om nieuwe accounts niet te openen. De Company zal haar beste inspanningen gebruiken om het openen van nieuwe accounts te voorkomen, maar u bent alleen verantwoordelijk voor het verzekeren dat geen andere accounts worden gemaakt. De Company is niet verantwoordelijk voor enige potentiële verliezen op andere accounts. We zijn niet verantwoordelijk voor enige schade die mogelijk kan worden veroorzaakt door gokken.

3.10 We behouden ons het recht voor, zonder voorafgaande kennisgeving of rechtvaardiging, om zowel te weigeren een account te openen als om een bestaand account te sluiten.

3.11 We behouden ons het recht voor om het openen van een account te weigeren of een bestaand account te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving of rechtvaardiging. Sluit uw account met de Website en stop met het gebruik van de diensten.

4. Algemene Regels voor U

4.1 U moet zich registreren en spelen uitsluitend namens uzelf en niet namens iemand anders.

4.2 U moet uw inloggegevens (Naam, Wachtwoord of andere identificerende informatie) veilig houden en deze niet met anderen delen. Als u deze deelt, zelfs onbedoeld, bent u verantwoordelijk voor enig misbruik of oneigenlijk gebruik van uw account. We aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor enig geld of informatie die verloren gaat als gevolg van onbevoegd gebruik van uw account als gevolg van onjuist gebruik van uw inloggegevens. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u uw gegevens vertrouwelijk houdt en het is uw verantwoordelijkheid om elk gekoppeld e-mailadres, persoonlijke computer of ander apparaat waarop uw speleraccount wordt geopend, te beveiligen. U bent volledig verantwoordelijk voor enig misbruik van uw inloggegevens of apparaten. U kunt uw laatste inlog- en uitlogtijden bijhouden vanuit uw account. Als u denkt dat uw inloggegevens aan een derde zijn bekendgemaakt, moet u ons onmiddellijk op de hoogte stellen zodat we u een nieuw wachtwoord kunnen verstrekken. Tenzij dit te wijten is aan onze nalatigheid, is elk onbevoegd gebruik van uw inloggegevens en elk onbevoegd gebruik van uw account uw enige verantwoordelijkheid en wordt beschouwd als uw eigen gebruik.

4.3 U moet uw registratie-informatie en accountgegevens te allen tijde up-to-date houden.

4.4 Als u merkt dat enige informatie die bij registratie of op uw account is verstrekt onjuist is, moet u ons onmiddellijk op de hoogte stellen of uw informatie onmiddellijk wijzigen.

4.5 Het is uw verantwoordelijkheid om te achterhalen of uw activiteit op de Site legaal is in het land of gebied van waaruit u speelt.

4.6 Slechts één account is toegestaan op deze Site. Als u meer dan één account heeft, moet u ons onmiddellijk op de hoogte stellen.

4.7 Slechts één account per huishouden is toegestaan. Als u merkt dat er meer dan één account in uw huishouden is, moet u ons onmiddellijk informeren.

4.8 U mag elk spel op de Site spelen, zolang u voldoende geld op uw account heeft.

4.9 U mag geen fondsen van het ene account naar het andere overmaken of ontvangen en/of accounts overmaken, verkopen of kopen.

4.10 U gaat ermee akkoord dat we kunnen verifiëren dat u bent wie u zegt te zijn. U gaat ermee akkoord om ons alle documenten te verstrekken die we aanvragen om uw registratie-informatie en betalingsgegevens te bewijzen, zoals (slechts als voorbeeld) een kopie van uw paspoort, nutsvoorzieningenrekeningen, bankafschriften of andere documenten die uw bron van fondsen bewijzen zoals mogelijk vereist.

4.11 U mag geen fout of technische kwetsbaarheid in uw voordeel gebruiken. We hebben het recht om alle winsten die op deze manier zijn behaald nietig te verklaren en terug te vorderen.

4.12 U zult zich niet bezighouden met enige frauduleuze, samenspannende, gemanipuleerde of andere illegale activiteiten in verband met uw (of die van een derde partij) gebruik van de Site. U zult geen software-ondersteunde methoden of technieken of hardware-apparaten gebruiken om uw deelname aan de Spellen op de Website te vergemakkelijken.

4.13 U gaat ermee akkoord dat we uw informatie ook kunnen delen met andere personen of bedrijven in overeenstemming met ons Privacybeleid om ons bedrijf uit te voeren en u de Site te bieden.

4.14 U gaat ermee akkoord dat alle stortingen/opnames die naar/van uw speleraccount worden gemaakt, worden gemaakt naar/van een bankrekening(en), betaal-/creditcard(s) of andere betaaloptie die beschikbaar is in uw land, die uitsluitend van u zijn en op uw naam staan, en dat u geen fondsen stort van criminele, frauduleuze of andere onbevoegde middelen of activiteiten

5. Wat Wij Kunnen Doen

5.1 We kunnen om welke reden dan ook weigeren een account te openen.

5.2 We kunnen uw account opschorten of sluiten voor elke schending of vermoedelijke schending van deze Overeenkomst of andere geldige reden. Bij sluiting van uw account zal het beschikbare saldo op uw account tijdig aan u worden betaald en niet langer dan 5 werkdagen, tenzij er een reden is om dergelijke fondsen achter te houden.

5.3 Hoewel we begrijpen dat fouten en typefouten voorkomen, geeft het ons het recht om uw account te sluiten en alle toepasselijke fondsen erin te houden als we merken dat de informatie die bij registratie is verstrekt onjuist is. Evenzo, als u er niet in slaagt om persoonlijke identificatieverificatieprocedures te doorstaan, zullen we ook uw account sluiten en alle winsten achterhouden.

5.4 Als u probeert een ander account te openen, naast uw eerste account, zullen we het account blokkeren of sluiten. We kunnen ook uw eerste account blokkeren of sluiten. Als we uw eerste account open laten, zullen uw resterende stortingen van andere accounts, indien van toepassing, worden overgedragen naar uw eerste account. We zullen een redelijke administratieve vergoeding van 10% (minimum €30 of valutaequivalent) in mindering brengen voor elk ander geopend account. We kunnen ook verdere vergoedingen in mindering brengen onder deze Regels.

5.5 Als we merken dat er meer dan één account is geregistreerd voor uw huishouden, zullen we alle accounts voor dat huishouden blokkeren of sluiten.

5.6 We kunnen uw persoonlijke en betalingsinformatie delen met andere personen of bedrijven, in overeenstemming met ons Privacybeleid, om te controleren dat u bent wie u zegt te zijn en voor verificatieprocedures die we vereisen.

5.7 We verstrekken geen krediet, buiten bonussen of campagnes zoals toegestaan volgens de wet. Elk saldo op uw account zal geen rente dragen. We worden niet behandeld als een financiële instelling.

5.8 Als wordt vastgesteld dat u de Website op enigerlei wijze gebruikt waarvoor deze niet bedoeld is, namelijk voor plezier en recreatie, zullen we uw account aanpassen om alle geld dat is verkregen van dergelijke activiteit te verwijderen en het account kan permanent worden gesloten.

5.9 We kunnen om welke reden dan ook elke weddenschap of inzet weigeren, beëindigen of beperken in overeenstemming met ons interne beleid en regelgeving.

5.10 Als we vermoeden dat u betrokken bent bij illegale of frauduleuze activiteiten met betrekking tot uw gebruik van de Site (of gebruik van de Site door derden) of problemen heeft met schuldeisers of betrokken bent bij ander gedrag dat schadelijk is voor de Site, kunnen we uw account bevriezen of sluiten en/of inzetten annuleren.

5.11 We bieden eerlijke, open en transparante progressieve jackpots op specifieke spellen voor spelers die onze diensten uitsluitend voor entertainmentdoeleinden gebruiken. In gevallen waarin we vermoeden dat de beoogde geest van een spel of promotie wordt misbruikt, behouden we ons het recht voor om uw toegang tot het betreffende spel volledig op te schorten of te annuleren. Mocht we het noodzakelijk vinden, kunnen we ook uw account met onmiddellijke ingang sluiten. Wanneer uw account is beëindigd, zijn we niet aansprakelijk voor verliezen tot het punt waarop het account werd gesloten, noch zullen we restituties overwegen op saldi die op het account achterblijven. 'Misbruik' wordt gedefinieerd als, maar niet beperkt tot, software-ondersteund spelen op meerdere spellen tegelijkertijd om meer rondes van een spel te genereren die niet natuurlijk kunnen worden gedaan door een menselijke speler die alleen speelt. Ook de praktijk van 'cherry-picking' spellen met 'waarde' jackpots, tot de uitsluiting van alle andere spellen, wordt beschouwd als misbruik van de geest waarin de jackpot is bedoeld. In alle gevallen waarin misbruik bewezen is zonder redelijke twijfel, behouden we ons het recht voor om alle winsten en elk saldo dat op het account achterblijft in beslag te nemen.

5.12 Alle transacties worden gemonitord en/of beoordeeld om witwassen te voorkomen volgens de relevante Anti-Witwasregelgeving.

6. ACCOUNTSALDO, STORTEN EN OPNAMEN VAN FONDSEN

6.1 Stortingen maken

Wanneer u een betaalmethode selecteert, gaat u akkoord met de voorwaarden van die betaalmethode en accepteert u alle vergoedingen of servicekosten die van toepassing zijn op stortingen en opnames die u via die betaalmethoden maakt, en erkent u dat de betaalmethode geldig is, dat de rekening of betaalpas van u is en dat u het recht heeft om die betaalmethode te gebruiken.

Het is illegaal om geld te storten dat illegaal is verkregen.

We accepteren betalingen in EUR. Elke betaling die in een andere valuta dan de door u gekozen valuta wordt ontvangen, wordt geconverteerd naar de valuta van uw account tegen de wisselkoers die wij kiezen. Evenzo is elke valutapremie uw verantwoordelijkheid.

Wanneer betaling wordt gedaan met creditcard, kunnen we een gecertificeerde kopie van de creditcard (voor- en achterkant) aanvragen. Zorg ervoor dat alleen de eerste 6 en laatste 4 cijfers van de kaart zichtbaar zijn en dat het CVV/CVV2-nummer op de achterkant van de kaart ook niet zichtbaar is. De creditcard die u gebruikt moet op uw naam staan en kan niet op de naam van een andere persoon staan.

We accepteren geen contant geld direct of afgeleverd bij een betaaloplossingsprovider.

6.2 Betalingen

Wanneer de uitkomst van een spel waarin u deelneemt wordt bepaald, of wanneer we de uitkomst van een evenement bevestigen, worden alle winsten beschikbaar gesteld aan u op uw account.

Als we per ongeluk uw account crediteren met winsten die niet van u zijn, om welke reden dan ook, worden deze verwijderd van uw account. Als u dergelijke winsten heeft opgenomen voordat we ons bewust worden van de fout, moet u ons onmiddellijk op de hoogte stellen en moet u ze terugbetalen. Als u dit niet doet, zullen we alle juridische stappen ondernemen die voor ons beschikbaar zijn om deze schuld te verhalen.

De minimale stortings- en opnamelimieten voor ETH blockchain is 0.01ETH. Merk ook op dat het niet mogelijk is om ETH-transacties onder onze minimale verwerkingslimiet samen te voegen tot één transactie om het minimumbedrag van 0.01ETH te bereiken dat vervolgens kan worden verwerkt. Alle stortingen onder 0.01ETH worden beschouwd als verloren en herstel is niet mogelijk.

Van alle Ethereum-tokens accepteren we alleen ERC-20 (USDTE) en TRC20 (USDT). Andere soorten tokens gebaseerd op Ethereum worden niet ondersteund. ETH-transacties bijvoorbeeld van Binance Smart Chain (BSC) worden niet geaccepteerd en fondsen gaan verloren.

6.3 Opnames

U mag elk bedrag opnemen tot het beschikbare saldo op uw account door een geldig opnameverzoek in te dienen. Opnameverzoeken moeten uitsluitend op de Site worden gedaan.

Als u al uw fondsen wilt opnemen, moet u eerst alle uitstaande weddenschappen annuleren.

U gaat ermee akkoord dat de fondsen op uw account alleen worden gebruikt om de spellen te spelen die op de Site worden aangeboden. Als u een opname aanvraagt zonder een bedrag gelijk aan of groter dan het gestorte bedrag terug te storten, kunnen we u verplichten om alle of een deel van de vorige storting(en) terug te storten en/of een vergoeding in rekening te brengen op de aangevraagde opname. Deze acties worden genomen in overeenstemming met onze interne beveiligingsprocessen en procedures. We kunnen een opnameverzoek afwijzen als we vermoeden dat fondsen worden opgenomen om frauduleuze of witwasredenen.

Voordat we een opname accepteren, kunnen we u vragen om juridische identificatie te verstrekken, zoals gecertificeerde kopieën van paspoorten, ID-kaarten of andere documenten die we onder de omstandigheden noodzakelijk achten. We kunnen ook een telefoonverificatie, gezichtsverificatie of andere verificatie uitvoeren die nodig is om te verzekeren dat u bent wie u beweert te zijn.

Wanneer de opname moet worden gedaan met creditcard, kunnen we een gecertificeerde kopie van de creditcard (voor- en achterkant) aanvragen. Zorg ervoor dat alleen de eerste 6 cijfers en de laatste 4 cijfers van de kaart zichtbaar zijn en dat het CVV/CVV2-nummer op de achterkant van de kaart ook niet zichtbaar is. De creditcard die u gebruikt moet op uw naam staan en kan niet op de naam van een andere persoon staan.

Alle opnames moeten worden gedaan met dezelfde betaalmethode die u koos op het moment van storting, tenzij we anders beslissen of hiertoe niet in staat zijn. Als u een storting doet met meer dan één betaalmethode, behouden we ons het recht voor om uw opname te verdelen over die betaalmethoden en elk deel te verwerken via de respectieve betaalmethode, naar ons goeddunken en in overeenstemming met anti-witwasbeleid en regelgeving.

Als speler mag u al uw fondsen op elk moment opnemen van de Website, maar www.uspin-casino.nl behoudt zich het recht voor om speleropnames te beperken tot een maximumbedrag van €5.000 per dag en €10.000 per week en €30.000 in een kalendermaand, tenzij een groter bedrag is overeengekomen door voorafgaande regeling.

Het minimumbedrag van opname dat u mag maken, hangt af van de gebruikte methode en kan worden gevonden in de Kassa.

USpin zal aanvullende verificatieprocedures uitvoeren voor elke uitbetaling die het equivalent van €1.000 overschrijdt en behoudt zich ook het recht voor om dergelijke verificatieprocedures uit te voeren in het geval van lagere uitbetalingen.

We kunnen u vragen om uw opname om te leiden, uw opname te annuleren, of verzoeken dat uw opname wordt omgeleid naar een andere opnamemethode, in overeenstemming met anti-witwasbeleid en/of regelgeving.

Annulering van een opname (of deze nu door u of door ons wordt gedaan) geeft u geen recht op compensatie als u ervoor kiest om te gokken met de fondsen op uw account voordat de opname wordt gedaan.

We behouden ons het recht voor om een redelijke administratieve vergoeding in rekening te brengen als u meer dan 25 goedgekeurde opname-/betalingsverzoeken doet in één (1) kalendermaand. De redelijke administratieve vergoeding bedraagt 2% van de transactiewaarde, maar niet minder dan €5 of het valutaequivalent. Deze wordt in rekening gebracht op elke opname na de 25e opname in elke gegeven maand.

Verdere informatie over opnamemethoden is beschikbaar op de "Opname"-pagina's van de Site. De methoden die voor u beschikbaar zijn, gemiddelde verwerkingstijden en toepasselijke servicekosten kunnen veranderen.

Opnames naar betaalpassen zijn op dit moment niet mogelijk, bankoverschrijving is een alternatief.

In het onwaarschijnlijke geval dat een speler een transactie (storting of opname) realiseert in enige cryptovaluta-fondsen naar een ander cryptovaluta-netwerkadres (zoals maar niet beperkt tot: verzenden of opnemen van BTC naar BCH-adres). USpin zal niet proberen het bedrag te herstellen.

6.4 Chargebacks

Als een chargeback op een kaart of stortingsmethode die u heeft gebruikt wordt aangevraagd door de betaalmethodeprovider, kunnen we de volgende acties ondernemen:

  • We kunnen uw account blokkeren;
  • We kunnen elke actie ondernemen die de wet ons toestaat, zoals het presenteren van uw documenten aan uw bank om frauduleuze chargebacks aan te vechten;
  • Een chargeback-kennisgeving kan worden uitgegeven en naar u worden verzonden, met gebruik van uw registratiegegevens;
  • We zullen dezelfde betaalmethode gebruiken die u koos toen u een storting deed om de chargeback te verwerken;
  • Als we uw identiteit en de betaalmethode die werd gebruikt om het betreffende account te crediteren niet kunnen bevestigen, zullen we twee herinnerings-e-mails verzenden en deze zullen onderworpen zijn aan een redelijke administratieve vergoeding van vijftig €50 elk of het equivalent in vreemde valuta, afgetrokken van de fondsen op uw account die niet gerelateerd zijn aan de chargeback.

Uw accountsaldo kan negatief worden in het geval van een chargeback.

7. Inactieve Accounts

7.1 Een inactief Account is een Account dat niet is geopend of ingelogd voor een ononderbroken periode van 12 maanden.

7.2 Wanneer je Account inactief wordt, zullen we je per e-mail contact opnemen 30 dagen voordat je Account inactief wordt om je te informeren over de gevolgen hiervan. Er wordt geen vergoeding in rekening gebracht

7.3 Als je inlogt nadat we zijn begonnen met het rekenen van administratieve vergoedingen op je Account, zullen we stoppen met het rekenen van administratieve vergoedingen op je Account. Je kunt ook een volledige terugbetaling van de administratieve vergoeding die tot dat punt is berekend aanvragen door contact op te nemen met de ondersteuning. De periode van inactiviteit begint opnieuw vanaf je laatste logindatum.

We behouden ons het recht voor om inactieve accounts met een nul reëel geld saldo naar eigen goeddunken te sluiten.

8. Bonussen

8.1 Elke bonus is slechts één keer beschikbaar per persoon, e-mailadres, creditcardnummer, bankrekening en/of telefoonnummer, computer/apparaat en/of IP-adres.

8.1.1 De speler KAN het bonusgeld NIET opnemen.

8.1.2 We behouden ons het recht voor om op elk moment bewijs van je identiteit, leeftijd en herkomst van fondsen te vragen, voordat we je account crediteren met een bonus

8.2 Elke "welkomst" bonus is alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die een account openen op de Site en die nog nooit eerder een account op de Site hebben gehad, die nog nooit een welkomstaanbieding van welke aard dan ook hebben ontvangen, en die worden uitgenodigd om deel te nemen aan een welkomstaanbieding omdat deze specifiek aan hen wordt aangeboden bij registratie op de Site.

8.3 Bepaalde bonussen moeten handmatig door jou worden geactiveerd in je Account. Tenzij anders aangegeven, kun je dit doen na het inloggen op je Account en het storten van het bedrag dat nodig is om toegang te krijgen tot de bonus. Deze bonussen kunnen alleen worden geactiveerd wanneer echt geld beschikbaar is op je account. Als je speelt met een deel van je gestorte fondsen voordat je de bonus claimt, kunnen de verloren fondsen niet worden gebruikt om de bonus te activeren.

8.4 Het bonusbedrag wordt geplaatst in een Bonussaldo en wordt gescheiden gehouden van je Geldsaldo. Wanneer je een bonus claimt, zullen je echt geld, de bonus en alle winsten daaruit als bonus blijven, onderhevig aan beperkingen, en mogen niet worden opgenomen of ingezet op andere producten totdat aan de inzetvereisten is voldaan. Je saldo zal pas weer beschikbaar zijn als aan de Inzetvereisten is voldaan, d.w.z. wanneer het bedrag van je Bonussaldo gerelateerd aan de actieve bonus wordt overgedragen naar je Geldsaldo.

8.5 Alle bonussen hebben een inzetvereiste waaraan moet worden voldaan binnen een bepaalde periode voordat potentiële winsten en/of bonussen kunnen worden opgenomen. De Inzetvereiste voor een bonus is het totale bedrag aan inzetten dat je moet plaatsen voordat de bonus en opgebouwde winsten worden overgedragen naar je Geldsaldo en kunnen worden opgenomen. De inzetvereisten voor elke bonus worden gedefinieerd in de specifieke bonusvoorwaarden en worden uitgedrukt als een veelvoud van het bonusbedrag, of de bonus plus het stortingsbedrag, met een tijdslimiet voordat dat bedrag moet worden ingezet. Het niet voldoen aan de inzetvereisten en/of verbeuring van een actieve Bonus om welke reden dan ook kan resulteren in verbeuring van alle winsten die tijdens het Bonusinzetproces zijn verdiend. Elke poging om fondsen op te nemen of inzetten die zijn geplaatst voordat de Bonusinzetvereisten volledig zijn voltooid uit te betalen, kan resulteren in verbeuring van de Bonus en alle verdiende winsten. Weddenschappen op het Systeem tellen niet mee voor inzetvereisten.

8.6 Elk bewijs of redelijk vermoeden dat specifieke weddenschappen zijn geplaatst op een Spel (d.w.z. proportionele weddenschappen op verschillende uitkomsten van dezelfde hand om "actie" te creëren) zonder risico zal niet meetellen voor de inzetvereiste. Voorbeelden van risicovrije weddenschappen zijn wedden op zowel rood als zwart in Roulette, en wedden op zowel de Speler als de Bankier in Baccarat. Als wordt vastgesteld dat je samenspant met andere spelers, bijvoorbeeld één persoon die op de Speler wedt en de ander op de Bankier, zullen je weddenschappen nietig zijn, wordt je account gesloten en kunnen alle stortingen die je hebt gedaan worden verbeurd.

8.7 Waar een Bonus in staat is (bijvoorbeeld door verbeterde odds) om je gegarandeerde of verhoogde winkansen te geven, ongeacht de uitkomst; en we bewijs of redelijk vermoeden hebben dat je een weddenschap of meerdere weddenschappen hebt geplaatst (alleen of als onderdeel van een groep spelers), dan kunnen we de Bonus en alle winsten die je hebt verdiend tijdens het wedden op de Bonus intrekken en we kunnen ook je Account sluiten en alle fondsen die in je Account overblijven naar ons absolute oordeel achterhouden.

8.8 Als je de Bonus annuleert, verbeurt je de Bonus en alle winsten die door de Bonus zijn gegenereerd. Details over toepasselijke beperkingen zijn te vinden in de specifieke voorwaarden van de promotie.

8.9 We hebben het recht om een speler een Bonus te weigeren of we kunnen de Bonus wijzigen (inclusief annuleren), als we geloven dat:

  • de Bonus wordt misbruikt (onze definitie van misbruik omvat, maar is niet beperkt tot, een speler die promotionele aanbiedingen gebruikt zonder ooit zijn eigen fondsen te riskeren);
  • Technische problemen zijn opgetreden in verband met de bonus;
  • de bonus om welke reden dan ook niet kan worden voltooid zoals gepland.

8.10 We bieden promoties te goeder trouw aan spelers die onze diensten voor entertainmentdoeleinden gebruiken. We behouden ons het recht voor om de toegang van een speler tot deze spellen te annuleren of te verwijderen als we misbruik van dit aanbod vermoeden en ook, als we het noodzakelijk achten, om het account van de overtreder met onmiddellijke ingang te sluiten. In het geval dat het account van een overtreder wordt gesloten, zijn we niet verplicht om verliezen die door een speler op de spellen zijn geleden terug te betalen of saldi op het account van de speler terug te betalen. "Misbruik" omvat, maar is niet beperkt tot, het gebruik van software en/of het openen van meerdere accounts om een oneerlijk voordeel op een Bonus te verkrijgen. In alle gevallen van misbruik behouden we ons het recht voor om alle winsten en elk resterend saldo op je Account achter te houden.

Daarom: Als we merken dat een bonus wordt misbruikt en/of niet wordt voldaan aan de bonusvereisten, kunnen we de volgende acties ondernemen tegen overtreders:

  • Intrekken en/of annuleren van alle bonussen en bonuswinsten waarvan we vinden dat ze zijn verzilverd door misbruik van het systeem; en/of
  • Spelers die bonusaanbiedingen misbruiken kunnen worden uitgesloten van toegang tot verdere bonussen; en/of Accounts van misbruikende spelers kunnen worden beëindigd.

Een lijst van wat als misbruik kan worden beschouwd, kan omvatten, maar is niet beperkt tot, het volgende:

  • Gebruik van meer dan één account,
  • Wedden op gelijke, nul of lage marges (odds onder 1,5),
  • Het plaatsen van weddenschappen die de maximaal toegestane inzet overschrijden wanneer een actieve bonus €5 per spin of €0,50 per lijn is (of het monetaire equivalent),
  • Bonussen wedden op uitgesloten spellen,
  • Helpen en ondersteunen,
  • Softwaremanipulatie, misbruik van mazen in de wet of andere vormen van technisch misbruik, of ander gedrag dat neerkomt op opzettelijk vals spelen,
  • IP-adres maskering of gebruik van een VPN.

8.11 Alle bonussen zijn bedoeld voor recreatieve spelers en/of als waarderingstekens voor onze klanten en daarom behouden we ons het recht voor om de geschiktheid voor deelname aan het geheel of een deel van een bonus te beperken.

8.12 Het maximaal toegestane opnamebedrag van winsten uit een bonus of gratis spins/bonusaanbieding voordat een storting is gedaan, is €100 of het equivalent in de valuta van je account.

8.13 Tenzij anders vermeld op de bonus landingspagina's, zijn alle Casino Bonussen onderworpen aan een maximale inzetbeperking van €5 per spelronde of €0,50 per lijn (of valutaequivalent) en het niet voldoen aan deze maximale inzetvereiste kan resulteren in het sluiten van het account en het verlies van de Bonus en alle winsten die tijdens het Bonuswedden zijn verkregen.

8.14 Bonusbeschikbaarheid en bruikbaarheid kunnen van toepassing zijn op bepaalde markten. Als een bepaalde bonus wordt geclaimd vanuit een van deze markten, behoudt USpin Casino zich het recht voor om alle winsten die aan die bonus zijn gekoppeld ongeldig te verklaren. De beperkingen kunnen van tijd tot tijd naar goeddunken van USpin Casino veranderen. De volgende markten zijn uitgesloten van het ontvangen en/of gebruiken van enig type bonus: Albanië, Armenië, Wit-Rusland, Brazilië, Bulgarije, China, Kroatië, Georgië, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Kazachstan, Letland, Litouwen, Macedonië, Moldavië, Montenegro, Myanmar, Nederland, De Nederlandse Antillen, Noorwegen, Filipijnen, Polen, Roemenië, Rusland, Servië, Zweden, Turkije, Oekraïne, Het Verenigd Koninkrijk, V.S.

8.15 Onregelmatig Spel

Op elk moment kunnen we besluiten om alle gegevens en speltransacties te beoordelen en/of je gebruik van bonussen of bonussen te monitoren. Als Onregelmatig Spel wordt vermoed, behouden we ons het recht voor om je te diskwalificeren van gratis spins/Bonus of Bonuspromotie en/of alle stortingen en/of winsten achter te houden en/of je Account te sluiten. Onregelmatig spel wordt beschouwd als bonusmisbruik en is niet toegestaan op de Site. Onregelmatig spel kan omvatten (maar is niet beperkt tot) lage marge weddenschappen, gelijke geld weddenschappen, nul risico weddenschappen of hedge weddenschappen. Dergelijke weddenschappen worden beschouwd als Onregelmatig Spelen wanneer ze worden gemaakt met het doel bonussen te misbruiken, bovendien worden de volgende soorten spellen beschouwd als Onregelmatig Spelen:

  • het verhogen van het saldo en vervolgens je spelpatroon aanzienlijk wijzigen (inzet, speltype, inzetstructuur of ander inzetpatroon) om aan de inzetvereisten van een Bonus te voldoen;
  • het gebruik van een weddenschapssysteem of het plaatsen van gelijke geld weddenschappen op een kansspel, en/of
  • het gebruik van de "Dubbel" of weddenschap functie in een spel om de waarde van winsten te verhogen;
  • je saldo verhogen na het plaatsen van hoge waarde weddenschappen en vervolgens weddenschappen plaatsen van minder dan de helft van de waarde van de vorige weddenschap, om aan de bonusinzetvereisten te voldoen;
  • Wedden op spellen die niet bijdragen aan de inzetvereisten of op spellen die een 0% inzetgewicht hebben, zoals gespecificeerd in de specifieke voorwaarden van de bonus landingspagina;
  • Wedden op spellen met een bonus om waarde op te bouwen, de bonus verliezen en vervolgens de opgebouwde waarde uitbetalen met een secundaire storting.

Tijdens het wedden van de bonus dragen weddenschappen als volgt bij aan de inzetvereiste: 100% op Slots, 100% op Sportweddenschappen met odds boven 1,5, 10% op Tafelspellen, 10% op Live Dealer spellen, en 0% op Instant Win of Crash spellen.

9. Cashback

9.1 Spelers moeten de Cashback activeren in de Beloningen-sectie om in aanmerking te komen.

9.2 Cashback is gebaseerd op netto spelverliezen.

9.3 Cashback wordt toegekend in niveaus:

  • Onder €250: 2,5% Cashback
  • €250 - €750: 5% Cashback
  • Boven €750: 10% Cashback

9.4 Alleen weddenschappen die zijn geplaatst en afgewikkeld tussen maandag 00:00 CET en zondag 23:59 CET tellen mee voor het aanbod.

9.5 Cashback kan elke donderdag tussen 11:00 CET en 15:00 CET worden verzilverd.

9.6 Minimale Cashback die kan worden verzilverd is €1.

9.7 De maximale beschikbare Cashback per week is €1.000.

9.8 Cashback wordt gecrediteerd als een bonus met een x1 inzetvereiste voordat opname mogelijk is.

9.9 Alleen echt geld weddenschappen komen in aanmerking voor cashback; weddenschappen geplaatst met bonusgelden tellen niet mee voor het aanbod.

9.10 Geannuleerde, nietig verklaarde of ongeldige weddenschappen zijn uitgesloten van het aanbod.

9.11 Accounts die zijn gesloten of zelf uitgesloten tijdens de promotieperiode komen niet in aanmerking voor het aanbod.

9.12 Het casino kan de promotie op elk moment wijzigen of annuleren.

9.13 Frauduleuze activiteiten, misbruikend gedrag of professioneel gokken kan leiden tot diskwalificatie van deze promotie.

9.14 Cashback is alleen bedoeld voor entertainmentdoeleinden.

9.15 Algemene casinovoorwaarden zijn van toepassing.

10. Verantwoord Gokken

10.1 Gokken kan verslavend zijn. Als je hulp nodig hebt om deze verslaving te overwinnen, bezoek dan onze Verantwoord Spelen pagina op de Site.

10.2 Zelfuitsluiting en Afkoelperiode

10.2.1 Je kunt ervoor kiezen om jezelf volledig uit te sluiten van deelname aan de Spellen op onze Site. Om dit te doen, moet je contact opnemen met de klantenservice, de periode vermelden waarvoor je jezelf wilt uitsluiten en je account wordt daarna automatisch opnieuw geactiveerd.

10.2.2 Je kunt geen account openen op de Website als je je uitschrijft. Je verbeurt ook alle wedstrijd- of loterij-inzendingen die je hebt ingediend vóór je zelfuitsluiting, evenals alle niet-geld prijzen of uitnodigingen die aan je zijn toegekend of aangeboden vóór je zelfuitsluiting maar die je nog niet hebt verzilverd of gebruikt (bijvoorbeeld, wanneer tickets voor een evenement werden aangeboden maar het evenement is gepland tijdens de zelfuitsluitingsperiode, wordt de uitnodiging automatisch ingetrokken bij zelfuitsluiting). Ten slotte ontvang je geen marketingcampagnes of persoonlijke berichten van ons totdat je zelfuitsluitingsperiode afloopt. Dit is om te voorkomen dat je gelegenheid krijgt aangeboden om te gokken nadat je de tijd hebt genomen om je gokgedrag te evalueren.

11. Mislukte en Afgebroken Spellen

We doen ons best om technische fouten te voorkomen, maar het is niet altijd mogelijk. We moeten je daarom informeren over het volgende:

11.1 Wij, onze leveranciers en/of onze licentiegevers zijn niet verantwoordelijk voor downtime, serveronderbrekingen, vertragingen of andere technische of politieke verstoringen van het Spel. Terugbetalingen kunnen alleen naar goeddunken van het management worden verleend;

11.2 Wij, onze leveranciers en/of onze licentiegevers accepteren geen aansprakelijkheid voor schade of verliezen waarvan wordt geacht of beweerd dat ze zijn veroorzaakt door de Site of de inhoud ervan, inclusief maar niet beperkt tot:

  • Vertragingen of onderbrekingen in werking of transmissie;
  • Verlies of corruptie van gegevens;
  • Communicatie- of lijnfalen;
  • Elk misbruik van de Site of de Inhoud;
  • Fouten of omissies in de Inhoud;

11.3 In het geval van een storing van het casinosysteem zijn alle weddenschappen nietig;

11.4 Als je Spel mislukt als gevolg van een systeemstoring, zullen we het ingezette bedrag in je Spel terugbetalen door het te crediteren naar je Account of, als je Account niet langer bestaat, door het rechtstreeks aan jou te betalen, op een goedgekeurde manier. Als je een tegoed hebt opgebouwd op het moment dat het Spel mislukte, wordt de geldwaarde van het tegoed betaald aan je Account of, als je Account niet langer bestaat, rechtstreeks aan jou betaald op een goedgekeurde manier;

11.5 We zullen alle redelijke stappen nemen om ervoor te zorgen dat ons computersysteem je deelname aan een Spel mogelijk maakt. Als, nadat je een weddenschap hebt geplaatst, het Spel wordt onderbroken door een storing van het telecommunicatiesysteem of een storing van het computersysteem, wordt het Spel hervat op het exacte tijdstip onmiddellijk vóór de onderbreking. Als een dergelijke hervatting echter niet mogelijk is, zullen we:

  • Ervoor zorgen dat het Spel voorbij is;
  • Het bedrag van de weddenschap aan je terugbetalen door het op je Account te plaatsen.

12. KLACHTENAFHANDELINGSPROCEDURE

12.1 Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: help@uspin-casino.nl.

12.2 Klachten worden behandeld door de klantenservice en kunnen worden behandeld door andere afdelingen van het Bedrijf in gevallen waarin de klantenservice de zaak niet onmiddellijk kan oplossen. De klant wordt redelijkerwijs geïnformeerd over de status van zijn/haar klacht.

12.3 Een "geschil" wordt gedefinieerd als elke klacht die:

  • betrekking heeft op de uitkomst van de goktransactie van de klant;
  • niet is opgelost in de eerste fase van de klachtenprocedure van het Bedrijf.

12.4 Het Klantenondersteuningsteam zal een eerste reactie op je vraag geven via de ondersteunings-e-mailinbox. Mocht er een klacht voortvloeien uit de eerste reactie, zoals hierboven gedefinieerd, zal het Klantenondersteuningsteam je adviseren om je gedetailleerde klacht in geschreven vorm te sturen naar: support@uspin-casino.nl

12.5 In overeenstemming met de toepasselijke gegevenswetgeving, en om de klant die de klacht indient voldoende te identificeren als de legitieme accounthouder, moet je het volgende opnemen:

  • Account gebruikersnaam;
  • Volledige naam zoals geregistreerd op het account;
  • E-mail de klacht vanaf het geregistreerde e-mailadres;
  • E-mailonderwerp moet KLACHT-reden bevatten;
  • Een gedetailleerde samenvatting/uitleg van de klacht;
  • Specifieke data en tijden geassocieerd met de klacht.

12.6 Bij ontvangst van de vereiste informatie om het geschil te verwerken, zal de Klachtenafhandelingscommissie je zaak herzien en je een antwoord geven met betrekking tot het gepresenteerde probleem.

12.7 We zullen je binnen 10 (tien) dagen na ontvangst van de klacht informeren over de uitkomst van je klacht. In het geval dat de klacht ongewoon complex is, en mits de aard van het onderzoek zodanig is dat meer tijd nodig is om het te voltooien, kan deze periode verder worden verlengd.

12.8 Als je niet tevreden bent met de oplossing van je klacht door de Klachtenafhandelingscommissie, voel je vrij om verdere externe geschillenbeslechtingsopties hier te verkennen.

12.9 Je erkent en stemt ermee in dat je uitsluitend een contract aangaat met het Bedrijf voor het verlenen van alle diensten die beschikbaar zijn op de Website. Je stemt ermee in om geen claim of geschil te brengen tegen of tegenover een derde partij die betrokken is bij de werking van de Website, inclusief, maar niet beperkt tot, leveranciers van software, spellen, odds, betalingsproviders, betalingsprocessors en betalingsagenten.

13. COMMUNICATIE

13.1 Wanneer je contact met ons opneemt, zul je geen uitspraken doen die:

  • Seksueel expliciet of grof aanstootgevend zijn;
  • Denigrerend taalgebruik gebruiken en/of haat aanzetten;
  • Beledigend, lasterlijk of anderszins intimiderend, bedreigend zijn of leed of ongemak veroorzaken aan ons ondersteuningspersoneel.

13.2 We behouden ons het recht voor om alle communicatie die je hebt met onze Ondersteuningsagenten op te nemen of kopieën daarvan te bewaren.

13.3 Sommige spellen bieden je een chatfaciliteit om met andere spelers te praten. Bij het communiceren met andere spelers mag je geen uitspraken doen of inhoud versturen die:

  • Seksueel expliciet of grof aanstootgevend is;
  • Denigrerend taalgebruik gebruikt en/of haat aanzet;
  • Asociaal gedrag aanmoedigt of vergemakkelijkt;
  • Illegale activiteiten aanmoedigt of vergemakkelijkt;
  • Andere spelers lastigvalt, bedreigt of leed of ongemak veroorzaakt;
  • De acties van andere spelers beïnvloedt door intimidatie of misbruik;
  • De normale dialoogstroom verstoort, beledigende, lasterlijke, intimiderende of beledigende uitspraken doet over gebruikers van de Site;
  • Adverteert, promoot of anderszins betrekking heeft op andere online entiteiten, inclusief forums;
  • Betrekking heeft op de Site of een andere website die verbonden is met de Site en onjuist en/of kwaadaardig en/of schadelijk is voor de Site;

13.4 Je zult op geen enkele manier samenspannen in de chatrooms.

13.5 We bekijken alle chats en houden een logboek en registratie bij van alle rapporten. Je mag de chatservice alleen gebruiken voor recreatieve en sociale doeleinden.

13.6 Als je een van de bepalingen van de chatservice schendt, kunnen we de chatroom verwijderen of je Account onmiddellijk sluiten. In dit geval zullen we de fondsen op je Account aan je terugbetalen, naast alle bedragen die aan ons verschuldigd kunnen zijn (indien van toepassing).

13.7 We zijn niet aansprakelijk als er schade optreedt als gevolg van deze chatfunctie. Je stemt ermee in om ons schadeloos te stellen voor schade die voortvloeit uit je illegale, onwettige of ongepaste gedrag of voortvloeit uit de schending van deze chatregels.

14. Privacybeleid

Je kunt onze privacyverklaring lezen. Je moet weten dat acceptatie van de regels volledige acceptatie van de voorwaarden van onze Privacyverklaring impliceert. We vragen je daarom om de Privacyverklaring zorgvuldig te lezen.

15. Jouw Aansprakelijkheid Jegens Ons

15.1 Je betreedt de Website en neemt deel aan de Spellen op eigen risico. De Website en de Spellen worden aangeboden "zoals ze zijn". De enige beloftes die we doen met betrekking tot de Site staan gedetailleerd in deze regels. We garanderen niet (in gewoon Nederlands, we doen geen juridische beloftes) dat:

  • De software of de Site geschikt is voor het doel en foutvrij is;
  • De Site en/of de Spellen zonder onderbreking toegankelijk zijn;

15.2 We zijn niet aansprakelijk voor enig verlies, kosten, uitgaven of schade van welke aard dan ook, of het nu direct, indirect, speciaal, gevolgschade, incidenteel of anderszins is, voortvloeiend uit je gebruik van de Site of je deelname aan de Spellen.

15.3 Je stemt hierbij ermee in om ons volledig schadeloos te stellen (in gewoon Nederlands, ons te compenseren voor verliezen) en onze directeuren, werknemers, partners en serviceproviders voor alle kosten, uitgaven, verliezen, schade, claims en verplichtingen, hoe ook veroorzaakt, die kunnen ontstaan in verband met je gebruik van de Site of deelname aan de Spellen. Als je niet akkoord gaat met deze voorwaarden, mag je de Site niet gebruiken.

16. Overtredingen, Boetes en Beëindiging

16.1 Als we vermoeden dat je deze Regels hebt geschonden, kunnen we weigeren om je Account te openen, op te schorten of te sluiten. We kunnen ook geld van je Account achterhouden (inclusief de storting) en geld of schade die aan ons verschuldigd is verrekenen met geld op je Account.

16.2 We hebben ook het recht om je Account te bevriezen of te sluiten of een inzet te annuleren als:

  • We vermoeden dat je betrokken bent bij illegale of frauduleuze activiteiten;
  • Je problemen hebt met schuldeisers of anderen die schadelijk zijn voor ons bedrijf.

16.3 Onze beslissing is definitief.

17. Anti-Witwasrapporten

17.1 Als operator moeten we voldoen aan de Wet ter voorkoming van witwassen en alle bijbehorende regelgeving. We moeten alle transacties controleren en verdachte transacties rapporteren aan de relevante bevoegde autoriteiten in je land (of enig ander rechtsgebied dat kan worden beïnvloed door je transacties).

17.2 Als je op de hoogte raakt van verdachte activiteiten met betrekking tot de Spellen op de Website, moet je dit onmiddellijk aan ons melden door een e-mail te sturen naar support@uspin-casino.nl.

17.3 We kunnen je Account opschorten, blokkeren of sluiten en fondsen achterhouden in overeenstemming met de Wet ter voorkoming van witwassen.

18. Intellectueel Eigendom

18.1 Wij zijn de enige eigenaren van het USpin Casino-merk en het USpin Casino-logo. Elk ongeautoriseerd gebruik van het USpin Casino-handelsmerk en het USpin Casino-logo kan leiden tot juridische stappen.

18.2 www.uspin-casino.nl of een ander subdomein is onze uniform resource locator en er mag geen ongeautoriseerd gebruik van deze URL worden gemaakt op een andere site of digitaal platform zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. Links naar de Site en de pagina's ervan mogen niet worden opgenomen op een andere site zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming.

18.3 We zijn de eigenaar of wettige licentiehouder van de rechten op de technologie, software en bedrijfssystemen die op de Site worden gebruikt.

18.4 De inhoud en structuur van de pagina's van de Site zijn onderworpen aan auteursrecht © en databankenrecht op naam van USpin Casino. Alle rechten voorbehouden. Het auteursrecht op deze Site, inclusief alle tekst, afbeeldingen, code, bestanden en links, behoort ons toe en de Site mag niet worden gereproduceerd, verzonden of opgeslagen in geheel of gedeeltelijk zonder onze schriftelijke toestemming. Je registratie en gebruik van de Site geeft je geen rechten in het intellectuele eigendom dat in de Site is opgenomen.

18.5 Je stemt ermee in om geen automatisch of handmatig apparaat te gebruiken om onze webpagina's of hun inhoud te monitoren. Elk ongeautoriseerd gebruik of reproductie kan onderworpen zijn aan vervolging.

19. Splitsbaarheid

Als een bepaling van deze Regels illegaal of onafdwingbaar wordt bevonden, wordt die bepaling gescheiden van deze Regels en blijven alle andere bepalingen volledig van kracht en onbeïnvloed door een dergelijke scheiding.

20. Volledige Overeenkomst en Geschiktheid

20.1 De Regels vormen de volledige overeenkomst tussen ons met betrekking tot deze Site en, behalve in het geval van fraude, vervangen alle eerdere communicatie en voorstellen, elektronisch, mondeling of schriftelijk, tussen ons.

20.2 Een gedrukte versie van deze Regels en elke kennisgeving in elektronische vorm is toelaatbaar in gerechtelijke of administratieve procedures.

21. Overdracht

We kunnen deze Overeenkomst overdragen of toewijzen. Je mag deze Overeenkomst niet overdragen of toewijzen.

22. Insolvabiliteit

We houden alle klantenfondsen op een aparte bankrekening. Je moet je ervan bewust zijn dat deze fondsen niet worden beschermd in geval van insolvabiliteit en daarom, in het geval dat we insolvent worden, je fondsen mogelijk niet aan je worden geretourneerd.

23. Toepasselijk Recht, Jurisdictie en Taal

23.1 Deze Regels worden beheerst door de wetten van Costa Rica en de partijen stemmen ermee in om onderworpen te zijn aan de jurisdictie van de rechtbanken van Costa Rica.

23.2 Deze Regels worden gepubliceerd in verschillende talen. Alleen de Engelse versie is de juridische basis van de relatie tussen ons, maar alle versies weerspiegelen dezelfde principes. Vertalingen naar andere talen worden gemaakt als een service en te goeder trouw, in geval van discrepantie tussen een Engelse versie en een vertaling, prevaleert de Engelse versie.

24. Willekeur

Spellen gespeeld bij USpin Casino produceren altijd willekeurige resultaten omdat externe spelproviders altijd gecomputeriseerde willekeurige nummergeneratoren gebruiken om de uitkomst van de spellen te genereren.

25. KYC-Beleid - Instructies

Scan of maak een foto van de documenten en upload ze hier. Zorg ervoor dat de tekst leesbaar is.

Alle documenten worden vertrouwelijk behandeld.

Elke betaalmethode moet afzonderlijk worden geverifieerd.

Identiteitsbewijs

Een geldige kopie van je paspoort, identiteitskaart of rijbewijs.

USpin Casino kan ook vragen om een selfie-foto van jou met je identiteitskaart, rijbewijs of paspoort.

Adresbewijs

Een volledige kopie van je recente nutsvoorzieningenrekening, waar we je naam en adres kunnen zien, uitgegeven binnen de afgelopen 3 maanden.

Om het systeem je adresdocument te laten accepteren, moet je adres in je USpin Casino-profiel precies hetzelfde zijn als je adres in het adresdocument dat je hebt geüpload. Anders kunnen de documenten die je hebt geüpload niet worden gecontroleerd.

Betalingsbewijs

Creditcard

Kopieën van de gebruikte creditcard (voor- en achterkant). Voor je eigen persoonlijke veiligheid en de integriteit van je creditcard, verberg de cijfers zodat alleen de eerste 6 en laatste 4 cijfers zichtbaar zijn. Let erop dat de CVC-cijfers aan de achterkant van je kaart ook verborgen moeten zijn.

E-wallet

Skrill – Een screenshot/printscreen van je Skrill-profiel, met je naam en e-mailadres zichtbaar. Je kunt dit vinden bij 'Mijn Account' > 'Instellingen' > 'Persoonlijke info' wanneer je bent ingelogd op je Skrill-account.

Neteller – Een screenshot/printscreen van je Neteller-profiel, met je naam en Neteller ID zichtbaar.

Bankoverschrijving – Een document van je bankafschrift met je naam, bankrekeningnummer en het banklogo zichtbaar.

Let op dat als je je documenten uploadt via mobiele apparaten, niet alle apparaten en besturingssystemen deze functionaliteit ondersteunen. Gebruik in dergelijke gevallen de desktopversie.

USpin Casino

Door spelers, voor spelers! We bieden een enorme variëteit aan slots en casinospellen. Al onze gokautomaten zijn RTP-gecertificeerd. Speel verantwoord. 18+*

Betaalmethoden

GiropayCryptoAmerican ExpressSkrillSofort

Casino

  • Slotspellen
  • Live Spellen
  • Jackpots
  • Tafelspellen

Sport

  • Voetbal
  • Tennis
  • Basketbal
  • IJshockey
  • Esports
  • Regels

Ondersteuning

  • Over Ons
  • Contact
  • Live Chat
  • Veelgestelde Vragen
  • Help

Informatie

  • AML Beleid
  • Geschilbeslechting
  • Eerlijkheid & RNG Testen
  • KYC Beleid
  • Verantwoord Gokken
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Restitutiebeleid

Gelicenseerd & Gereguleerd

SSL Beveiligd
Costa Rica Licentie

USpin Casino is een merk en wordt beheerd door Prime Web Ops SRL. USpin Casino heeft alle regelgevingsvoorschriften doorstaan en is wettelijk gemachtigd om gokactiviteiten uit te voeren voor alle kansspelen en weddenschappen.

Verantwoord Gokken

Alleen 18+
BeGambleAware
GamCare

Gokken kan verslavend zijn. Speel verantwoord en wed alleen wat u zich kunt veroorloven te verliezen.

18+

Speel verantwoord.

© 2025 USpin Casino - Alle rechten voorbehouden